torsdag, oktober 06, 2005

Roooolit!

Viktoria (som för övrigt jag också tycker är himla rolig) valde ut mig för att svara på de här frågorna och jag tackar ju inte nej direkt! Jag erkänner - jag älskar såna här frågegrejor. :)

Tre saker jag gillar
Min man, mitt hus och Ahlgrens pralin Rocher.

Tre saker jag vill göra innan jag dör
Få barn, byta yrke och bli nöjd med mig själv.

Tre saker jag tycker illa om och som skrämmer mej
Att inte få barn, att mina nära och kära ska dö och så tycker jag väldigt illa om falska människor.

Fyra slumpvis valda fakta om mej
Jag är beroende av coca cola light, jag klöks när jag borstar tänderna, jag drömmer underligt och jag har en vagel i ögat just nu.

Tre saker som jag kan göra
Jag kan "hemmafixa", dansa Linedance och göra en smarrig Porterstek.

Tre saker jag inte kan göra
Tala inför publik, se mig själv i spegeln och le, föra ett samtal på något annat språk.

Tre saker som jag säger mest
Seeeebbe! Jaa (det skånska). Förmodligen.

En kändisförälskelse
James Ford (Sawyer i Lost).

Tre personer som får svara på dessa frågor om de vill
Jag känner ju inga bloggare.... :( Det skulle i så fall vara Snurre :)

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home