söndag, oktober 02, 2005

Söndag hela veckan...

Det hade varit bra om det vore söndag hela veckan! Jag har nämligen värsta energin på söndagar och får gjort hur mycket som helst. Idag har vi slipat alla väggarna i tv-rummet (fy f*n vilket skitjobb), grundmålat väggarna och målat taket. I morrn ska jag måla andra strykningen i taket och förhoppningsvis hinner jag med att måla väggarna i färgen "seagullwing" från MIO. Snart har vi vårt tv-rum färdigt och vi kan äntligen flytta upp bokhyllorna, jag har saknat mina böcker! Just nu står de i papperskassar på badrummet (låter konstigt, men badrummet är så himla stort att vi använder halva till att förvara ouppackade kartonger och annat småkrafs).

Gött, i morrn är det fjäsklunch på jobbet så jag slipper tänka på matlåda för en gång skull!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home